Hizmetlerimiz

Periodontoloji

Diş ve Diş Eti Hastalıkları

Miva Dental olarak, periodontoloji hizmetimizle ağız ve diş sağlığınızın temel taşlarından biri olan dişeti ve destek dokularının sağlığını ön planda tutuyoruz. Periodontoloji, dişeti hastalıkları, diş eti iltihapları ve çene kemiği problemleri gibi konulara odaklanan bir branştır. Uzman periodontologlarımız, bu alanın en güncel gelişmelerini takip ederek, hastalarımıza en etkili ve kişiselleştirilmiş tedavi yöntemlerini sunmaktadır.

Dişeti sağlığı, genel ağız sağlığının önemli bir parçasıdır. Periodontal hastalıkların erken teşhisi ve etkili tedavisi, daha ciddi sorunların önüne geçilmesini sağlar. Miva Dental’da, periodontoloji hizmetimiz kapsamında yapılan muayeneler ve tedavilerle, dişetlerinizin sağlığını koruma ve geliştirme konusundaki taahhüdümüzü sürdürüyoruz.

Periodontoloji hizmetimiz, diş eti iltihapları, diş eti çekilmeleri, periodontal cerrahi müdahaleler ve implant tedavileri gibi geniş bir yelpazeyi kapsar. Uzman periodontologlarımız, her hasta için özel olarak hazırlanan tedavi planlarıyla, hastalarımızın ihtiyaçlarına uygun çözümler sunar. Ayrıca, periodontoloji alanındaki en son teknoloji ve yöntemleri kullanarak, tedavi süreçlerini daha etkili ve konforlu hale getiriyoruz.

Uzman Hekimler

Miva Dental alanında uzman hekim kadrosu ile hizmet vermektedir.

Müşteri Odaklı Yaklaşım

Miva Dental kurulduğu ilk günden bu yana müşteri memnuniyeti odaklı çalışmaktadır.

Sağlıklı Dişler

Miva Dental ile sağlıklı ve güzel bir gülüşe adım atacağınızı garanti ediyoruz.